NOWA JAKOŚĆ CONTENT MARKETINGU

White Content – kto za tym stoi?

White Content to ludzie, którzy w content marketingu siedzą nie od dziś. Nasz zespół tworzą doświadczeni eksperci ds. content marketingu, ale także ponad setka utalentowanych copywriterów zdolnych napisać merytoryczny tekst na każdy temat i skrupulatni korektorzy. Razem tworzymy całość – to praca zespołowa oparta o autorski proces kreowania treści daje nam moc tworzenia najwyższej jakości contentu.

Wyróżnia nas skuteczność

W White Content doskonale wiemy, co zrobić, aby pomóc Ci odnieść sukces w e-commerce. Naszym narzędziem walki o zainteresowanie odbiorców jest content. I to nie byle jaki – konkurencja jest ogromna, dlatego wybieramy jakość. Tworzone przez nas treści mają wysoką wartość merytoryczną, dlatego są w stanie nie tylko zaciekawić klienta i przekazać mu cenną wiedzę na temat produktów lub usług, ale także zachęcają do działania, realnie zwiększając wyniki sprzedażowe sklepów online i umacniając marki.

Klienta stawiamy w centrum

Wyznajemy klientrocentryczność – liczysz się dla nas Ty i Twoja wizja rozwoju marki. Pracując nad Twoim contentem, potrzeby Twojej działalności stawiamy na pierwszym miejscu. Mając je na uwadze, tworzymy strategie contentowe, które w możliwie krótkim czasie pozwolą osiągnąć zamierzone cele. Stawiamy na rozmowę i stały kontakt z klientem, dzięki czemu możesz czuwać nad procesem kształtowania treści.

Liczby za nas poświadczą

W ciągu miesiąca tworzymy 8 milionów znaków dla 126 klientów. Nasz zespół to 43 osoby i nieustannie poszerzana baza doświadczonych copy. Ciągle szukamy ekspertów z dziedzin związanych z działalnościami naszych klientów. Jak dotąd z ich pomocą udało nam się napisać 2345 artykułów eksperckich, a liczba ta rośnie w coraz szybszym tempie!

Jak pracujemy??

W White Content w centrum stawiamy klienta. Wiemy, że każda marka ma osobną historię, własne wartości i cele, do których dąży. Chcemy zaoferować Ci pomoc w zaplanowaniu działań dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb i w konsekwentnej realizacji strategii contentowej. Kreując treści, korzystamy z wiedzy i bogatego doświadczenia, ale nie zamykamy się w utartych schematach – tworzymy nowe standardy i wspólnie z klientami szukamy najefektywniejszych rozwiązań dla biznesu.