Pierwsza analiza i diagnoza

Na stronie klienta w oczy rzucała się niska wartość merytoryczna treści, które nie budziły zaufania odbiorców i nie zachęcały do zakupów. W opisach produktów panował chaos. Naszym zadaniem było znaleźć sposób, by go okiełznać.

Wysokie oczekiwania

Kochamy wyzwania. Gdy nasz klient mierzy wysoko, robimy wszystko, by pomóc mu wspiąć się na sam szczyt. Tym razem mieliśmy skupić się na budowie wizerunku eksperta w branży beauty oraz opracowaniu strategii zwiększającej sprzedaż.

Nowa droga do celu

W drodze do sukcesu naszego klienta wspierało grono ekspertów ds. contentu oraz 5-osobowy zespół dedykowanych copywriterów, który z zapałem pracował nad stworzeniem nowych, eksperckich opisów produktów i kategorii.

Sukces i dalsza współpraca

Do sukcesu nie ma drogi na skróty, ale z naszą pomocą klientowi udało się zrealizować wstępnie obrane cele. Jako ambitny gracz sklep nie spoczął na laurach, a nasza współpraca trwa do dziś.

5 dedykowanych
copywriterów
1 dedykowany
korektor
6 miesięcy
stałej współpracy
568 opisanych podstron
kategorii
2 291 000 napisanych
znaków